دلم برات تنگ ميشه









سكوت

گذآر سُکوتـ قآنون زندگی مَن بآشد وَقتی وآژِه هآ دَرد رآ نِمی فَهمند



تلخ ترین قسمت زندگی اونجاست
که آدم به خودش میگه :
چی فکر میکردیم و چی شد.....!

 

روزگاریست که آدمها فقـــــــــــــط سقفهای ِ مشترک دارند نه زندگی های ِ مشترک...

این یعنی تنهایی. . . .

 

خدایا گریه ام می گیرد

 

کسی که تمام دنیای من بود

حالا منت دیگری را میکشد ...



 

 

من خیالم راحته تا پای جـــــــون بودم برات

 

تــــو ندونستی چی می خوای تا بریزم زیر پات

 

همه ی آرزوهامون دیگه فقط یه خاطـــرست

 

نفــــــــــــــــسم بودی ولی یه تجربه شدی و بس

 


کـــــــاش می فهمیدی ….

قهر میکنم تا دستم را محکمتر بگیری و بلندتر بگویی:

بـــــــــــمان…

نه اینکه شــــــانه بالا بیندازی ؛

و آرام بــــگویى:

 

هر طور راحـــــــــــتى …


 

گاهی وقت ها آنقدر از زندگی خسته می شوم که دلم می خواهد قبل از خواب

ساعت را روی “هیچوقت” کوک کنم … !



 

عشق واقعی مثل موزیکیست برای رقصیدن ! 

حتی اگر موزیک تمام شود تو به رقصیدنت ادامه میدهی!



 

من دیوانه آن لحظه ای هستم که تو دلتنگم شوی

 


 

و محکم در آغوشم بگیــری

 


 

و شیطنت وار بوسم کنی

 


 و من نگذارم !

 


عشق من ، بوسه با لجبازی ، بیشتر می چسبد !

 

 

گــریان شده دلـــــم….


 

 

همچـــون دختـــرکـــی لجبـاز…


 

 

پا به زمین می کـــوبد…


 

 

تــــو را میـــخواهد….


 

فقط “تـــــو” را…





نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|15 / 3برچسب:,| 16:36|S.B|
Zhandark